Pozor na bolest!

Běžecký průvodce pro začátečníky

Pozor na bolest!

A mame tu dalsi tip pro bezecke zacatecniky, tentokrat o zraneni. Jak je videt z fotky, jsem zase na kole. Duvod? Bolest v oblasti holene, ktera progresuje az do oblasti chodidla. Evidentne mam problem 😊. Ale proc to pisu a kde je dalsi rada pro bezecke zacatecniky? Nikdy, opakujte po me, nikdy neprechazejte jakoukoliv bolest. Vzdy zastavte a zkoumejte, co se deje. Nikdy bolest nerozbehavejte. Telo vam vysila nejaky signal (me treba rika, ze prudke zvyseni tydenni kilometraze na 70-80km nebyl uplne nejlepsi napad), nad kterym se musite zamyslet. Zastavit, poresit a pak se zase po vyreseni vratit do vaseho behani. Pokud budete ignorovat bolest, telo vam pak samo rekne STOP. S na mnohem delsi dobu, nez kdyz ho poslechnete a zastavite rovnou. Tydenni pohov versus nekolikamesicni vypadek sportovani… Problem je hlavne hlava: “to preci rozbeham” nebo “to urcite nebude nic velkeho”. Jasne, pokud vas jeden den neco boli a druhy den ne, neni to znamka velkeho problemu, ale pokud se jedna o bolest, ktera je s vami delsi dobu, prosim zapiste si do svych bezeckych zapisniku, ze je potreba zastavit. Nebo budete zastaveni. Potlacte ego, preperte sami sebe a dejte tělu jakoukoliv sanci, at se uzdravi. Behani, treplivosti a spravne praci s vlastnim egem – zdar!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *